حرف دلم

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

امروز وقتی عشقم رفت که مطلبی رو که براش گذاشته بودم رو وبلاگش بخونه بهم یک چیزی گفت که دوست دارم براش اجراش کنم اما نمیتونم چطور این کار سخت رو بکنم پس اومدم فقط چند کلمه ای براش بنویسم که بداند که من حاضرم براش هر کاری بکنم حتی اگه بر عهده ام برنیاد بله دوستان خوبم عشقم به من گفت دوست داره که من هر حرفی که تو دلم نسبت بهش دارم رو رو وبلاگش ببرم نمیدونم چطور میشه یک احساس اونم احساس عشق که اینقدر با ارزش و دوست داشتنی هست رو رو وبلاگ ببرم(این شکلک فقط یک شوخیه) فقط همین رو میدونم که صمیمانه و صادقانه دوستش دارم و حاضرم در همه جا داد بزنم که تنها وجود زندگیم عشقم هست چون با اومدن اون تو زندگیم همه زندگیم تغییر کرد و امید تازه ای در زندگیم به وجود آمد دقیق موقعی وارد زندگی من شد که از همه چیز خسته شده بودم و احساس خستگی زیادی میکردم موقعی که پا به زندگیم گذاشت امید به زندگی در من برگشت و دوست دارم با تمام قوا به سوی خوشبختی گام بردارم چون میدانم هیچ چیز عشقم رو خوشحال و شاد نمیکند به جز خوشبختی من پس حاضرم بخاطر عشقم به آب وآتیش هم بزنم تا بتوانم یک لحظه لبخند رو لبان خوشگلش احساس کنم پس الان با امید بیشتری به زندگیم میرسم و خودم را تا اوج خوشبختی میرسونم تا اونی که برام از همه دنیا عزیز تر هست رو خوشحال ببینم و خنده رو لباش احساس کنم بله دوستان میدونم با خوندن این متن خیلی کسل میشید اما شرمنده من این رو فقط و فقط بخاطر عشقم نوشتم تا بتونم خوشحالش کنم و شاد ببینمش از حالا به بعد هم سعی میکنم که بتوانم حرفای جالبی که تو دلم هست رو براش یک جور بنویسم که همونی بشه که عشقم خواسته و امیدوارم تونسته باشم که با این چند خط به عشقم ثابت کنم که حاضرم بخاطرش همه کار رو بکنم و خوشحالش کنم

عشق من امیدوارم با خواندن این متنی که نوشتم تونسته باشم یک لحظه حتی کوتاه خنده رو رو لبات نشونده باشم خیلی دوستت دارم تنها عشق من این گلها هم با عشق فراوان تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم امیدوارم بپذیرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 30 آبان 1389برچسب:عشق,ساعت21:30توسط عاشق | |